torsdag 7 oktober 2010

30 års kalas



Familjen fick en inbjudan utav grannen till en 30 års fest. Festen var en maskerad med tema film. Oj oj oj,,, vad skulle vi vara?? Jag inhandlade lite kläder så jag skulle vara en utav tjejerna i Pink ladies ur filmen Grease.. men dagen innan när jag provade mina kläder kändes det inte alls bra.. :( Min sambo skulle vara Stig H Olsson ur filmen Den ofrivilliga golfaren, och det blev så himla bra. Jag lånade en tantdräkt av en kompis och köpte mig en tantklänning, en grå peruk med knut i nacken och sen fick jag vara Stig H Olssons mamma.


I 30 års present gav vi Pia ett halsband, oväntat för att vara mig ;)


Ringen i halsbandet stansade jag in hela familjens namn och hängde det på ett läderband och ett organzaband. Pricken över i:et blev den turkosa snäckpärlan inuti ringen.


Stort Grattis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar