onsdag 29 december 2010

Julstrumpor.












I år fick jag för mig att jag skulle göra egna julstrumpor. Patrik har en sedan han var liten, men jag och Ronja har aldrig haft några egna. Så jag ville i år ge Ronja en egen som hon kan ha, kanske resten av livet... När jag började göra en till mig och Ronja blev min sambo lite avundsjuk och skulle också ha en ny.. så det var bara att börja göra en till.

Dagen innan julafton gjorde jag det sista på dem... trodde jag skulle ha mer tid.. ;) Men det blev mer att göra på jobbet än vad jag trodde. Lite längre dagar än vad jag räknat med.

Men de blev klara och nu hänger de så fint under en hylla vid julgranen... och tomten kom och lämnade paket i dem :)

Funderar på att trycka namn på dem, men är fortfarande osäker.. så det får vänta. Måste suga på den karamellen.. får se till nästa jul om det har kommit upp några namn då eller inte.

God fortsättning på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar